Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Producenci
Promocje
Gruby szal UNISEX w kolorze turkusowym
Gruby szal UNISEX w kolorze turkusowym

102,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

szt.
SZAL W KOLORZE FUKSJI
SZAL W KOLORZE FUKSJI

79,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
SZAL W KOLORZE BUTELKOWEJ ZIELENI
SZAL W KOLORZE BUTELKOWEJ ZIELENI

79,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
SZAL W KOLORZE POMARAŃCZOWYM
SZAL W KOLORZE POMARAŃCZOWYM

79,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
SZAL W KOLORZE SZARYM
SZAL W KOLORZE SZARYM

79,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
SZAL W KOLORZE TURKUSOWYM
SZAL W KOLORZE TURKUSOWYM

79,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
Szal granatowy
Szal granatowy

79,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
Gruby, ciepły, ciemnoczerwony szal
Gruby, ciepły, ciemnoczerwony szal

100,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

szt.
Gruby, ciepły jasnogranatowy szal
Gruby, ciepły jasnogranatowy szal

100,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

szt.
Gruby, ciepły jasnoszary szal
Gruby, ciepły jasnoszary szal

100,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

szt.
Szal z alpaki
Szal z alpaki

130,00 zł

Cena regularna: 150,00 zł

szt.
Szal kasztanowy brąz z wełny i alpaki
Szal kasztanowy brąz z wełny i alpaki

130,00 zł

Cena regularna: 150,00 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacje

§ 9 REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

              1. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

              2. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

              3. żądać usunięcia wady.

3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Płowiecka 12, 38-500 Sanok

5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl