Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Producenci
Promocje
KOMIN HANDMADE TURKUSOWO GRANATOWY MELANŻ
KOMIN HANDMADE TURKUSOWO GRANATOWY MELANŻ
65,00 zł 55,00 zł
szt.
KOMIN HANDMADE BŁĘKITNY MELANŻ
KOMIN HANDMADE BŁĘKITNY MELANŻ
65,00 zł 55,00 zł
szt.
KOMIN HANDMADE FIOLETOWO SZARY MELANŻ
KOMIN HANDMADE FIOLETOWO SZARY MELANŻ
65,00 zł 55,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacje

§ 9 REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

              1. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

              2. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

              3. żądać usunięcia wady.

3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Płowiecka 12, 38-500 Sanok

5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl